Pages

TRANSLATE

18 November 2016

POLAND PHOTO DIARY | CRACOW & WARSAW


Przychodzę do Was z kolejnym postem z serii 'travel photo diary'. Tak jak sobie samej obiecałam że wrócę na bloga, dalej chcę się trzymać swojego 'postanowienia'. Przez pewien okres mnie nie było (więcej czasu poświęciłam kanałowi na YouTube). Chociaż prowadzenie kanału to jednak całkiem co innego niż pisanie wieczorami postów przy zapalonej świeczce, z kubkiem ulubionej herbaty owinięta ciepłym kocem. Stęskniłam się za pisaniem.. stwierdziłam że wrócę wspomnieniami do ulubionej 'wycieczki' do Ojczyzny która odbyła się dwa lata temu. (Jeśli pamiętacie moje poprzednie posty to pisałam że chcę dodawać zdjęcia z wyjazdów po kolei. Wróciłam z Grecji, miałam kupiony bilet do Polski już chyba w styczniu/lutym, także wyjazd był jak najbardziej wyczekiwany. W tym czasie organizowałam też konkurs na 15,000 widzów, a dzisiaj jest już prawie 90,000?! Nie wierzę, to jakiś sen. Wracając do tamtych wakacji, bardzo cieszyłam się na wyjazd.. po raz PIERWSZY spotkałam się z Nicole, którą poznałam na live z Sarą. Oglądałam jej kanał już dużo wcześniej, ale nigdy się nie 'poznałyśmy'. Nicole była bardzo kochana, zaprosiła mnie na tydzień do siebie. Niby dziwnie zapraszać kogoś 'obcego' do siebie.. ale pisałyśmy wtedy bardzo, bardzo często. Czułam się jakbym znała ją całe życie. Nie muszę mówić jaka to wspaniała osoba, traktuję ją jak siostrę (chociaż mam już cztery hihi, ale sióstr nigdy za wiele). Miałam samolot do Krakowa, moja piąta 'siostra' była na tyle kochana że odebrała mnie z lotniska.. i wtedy zobaczyłyśmy się na żywo pierwszy raz. Nigdy nie zapomnę tamtego dnia. Spędziłyśmy bardzo dużo czasu razem, zwiedzałyśmy różne miejsca, jadłyśmy najlepsze pierogi czy lody w Krakowie. Chodziłyśmy na zakupy i nawet spotkałyśmy naszą widzkę Sylwię którą serdecznie pozdrawiam jeśli czyta mojego bloga. Czas strasznie szybko leciał, kilka dni później dołączyła do nas Jessica, która również prowadzi kanał i z nią też widziałam się wtedy po raz pierwszy. Nagrywałyśmy razem filmy na nasze kanały i korzystałyśmy z wspólnych dni jak najlepiej mogłyśmy. Spotkałyśmy też dziewczyny które nas oglądają, pozdrawiam Dominikę z którą do dzisiaj mam kontakt, Gabi oraz inne kochane dziewczyny! Ra rynku Krakowskim byli też inni twórcy np. Natalia którą możecie zobaczyć na zdjęciach. Później wybrałyśmy się na wycieczkę do...


       
                 

...Warszawy! Mój pierwszy raz, cudowne miejsce ale nie aż tak jak Kraków. Tam spotkałyśmy się z różnymi dziewczynami, również z YouTube'a (Dominiką, Angeliką, Hanią, Olą i drugą Olą). Miałyśmy nawet spotkanie w tym mieście przed centrum handlowym. Zdjęcia z tego spotkania dodam w kolejnym poście, tak o dla wspomnień żeby zawsze tutaj były. Więcej o spotkaniu w następnym wpisie. Jeśli chodzi o ciąg dalszy naszej wycieczki to bardzo miło ją wspominam, oprócz powrotu do Krakowa. Uciekł nam auotobus, byłyśmy obładowane, zrobiłyśmy wielkie zakupy (Victoria Secret, świeczki i te sprawy, wiecie jak to jest..) cały dzień był deszczowy i nie było miło, ale późnym wieczorem wróciłyśmy do Krakowa. Pamiętam jak byłyśmy już w domku i piłam herbatę w największym kubku jaki Nicole miała w domu i stwierdziła że tak kocham herbatę i to będzie 'mój' kubek kiedy będę u niej haha, kochana. Poniżej będą wszystkie filmiki z tamtych wakacji, to będziecie mogli sobie pooglądać, osobiście uwielbiam wracać do starych filmów i wspominać te cudowne czasy. Tyle wspaniałych wspomnień! Bardzo za nimi tęsknie, mam nadzieję że niedługo się zobaczymy..


Po Krakowie i Warszawie przyszedł czas na moje rodzinne miasto Wodzisław Śląski i odwiedzenie rodzinki w Jastrzębiu Zdroju. Kolejna dawka zdjęć i wspomnień, spotkania po latach z ukochaną Martyną S, najlepszą na świecie! Miło również wspominam spotkanie z drugą Martyną M z którą mieszkałam ostatnie lata w tej samej klatce. W między czasie zdążyłam również spotkać się z Angeliką w Katowicach i nagrałyśmy nasz pierwszy wspólny filmik. Świetne czasy, na prawdę.. aż łezka się w oku kręci ile wspaniałych osób poznałam w tamte wakacje! Po kilku dniach u babci pojechałam 'mieszkać' u jednej i drugiej cioci. Miałam okazję pojechać do Ustronia z ciocią, kuzynem i kuzynką, gdzie jest przepięknie! A też innego dnia spotkałam się pierwszy raz z Pati którą również poznałam przez internet i na dzień dzisiejszy nasz kontakt się urwał, niestety.. ale może kiedyś go jeszcze odnowimy. Fajnie by było! Chyba już w przed ostatni dzień spotkałam się z kolejną Patrycją i pewnie już się nigdy nie zobaczymy to i tak miło było się chociaż raz zobaczyć po tylu latach 'pisania'. Oczywiście przykro mi że na dzień dzisiejszy z niektórymi osobami już nie utrzymuje kontaktu jak wtedy to i tak zawsze miło będę wspominać te wakacje. Nigdy ich nie zapomnę, dlatego chciałam to uwiecznić tutaj na blogu żeby kiedyś wrócić i zobaczyć jak moje życie się zmieniło.. Mam nadzieję że post Wam się spodobał, do następnego, miłej nocki!


               

6 comments:

  1. Tyle smakołyków na tych zdjęciach a to dopiero 9 rano -.-. Zgłodniałam :)

    ReplyDelete
  2. Nie masz kontaktów z iks pe? :(

    ReplyDelete
  3. Ojejku czemu urwał Ci się kontakt z Pati? Pamiętam jak kiedyś opowiadałyście, ze codziennie piszecie ze sobą :(

    ReplyDelete
  4. Pamietam jak ogladalam te filmiki i marzylam o tym aby kiedys cie spotkac .. haha w sumie to do tej pory o tym marze ale wtedy to az tak strasznie wrecz czulam taka potrzebe, haha!
    Uwielbiam cie taka usmiechnieta i rozpromieniona jejku ale sie zmienilas naprawde! Dodatkowo to ze cwiczysz i ogolnie naprawde widac bardzo duza roznice jednak moim zdaniem od zawsze jestes przesliczna <3
    Haha zdjecia z Nicole i Jess sa tak przecudowne! <3
    Nie moge sie doczekac kolejnych postow i ciesze sie ze powrocilas do blogowania <3

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete

Dziękuje bardzo za każdy komentarz!!!